lindelous

Alla inlägg under februari 2013

Av Ragnhild Olsson - 28 februari 2013 19:24

Idag har jag varit hos Maria Nordin (Kennel Garpenborg's) 

Vi hade en underbar dag med valpgos, lunch och fika. Det är alltid lika mysigt att träffa Maria med familj, idag var dock inte resten va familjen hemma.

Måste bara bjuda på lite foton på min lilla Saga o hennes syskon             

Av Ragnhild Olsson - 24 februari 2013 17:43

Idag bar det iväg på årsmöte i Jönköping på årsmöte med SSBTK. Det var ett fantastiskt möte sov var lugnt och givande.
Tack alla fina medlemmar för en toppendag!

Av Ragnhild Olsson - 22 februari 2013 22:36

Tänk att nu är det bar 3 veckor kvar tills valparna ska flytta till sina nya familjer!
Guud vad tiden går fort ibland.
Det är ca 4 veckor kvar tills min lilla prinsessa flyttar hem till oss <3
Dom fyra veckorna kommer att vara långa :)
Jag längtar ;)
Idag har jag klippt hund, en cockerpoo. Hon var hur snäll som helst. Lilla Maja <3

Av Ragnhild Olsson - 20 februari 2013 01:57

Nu har det gått ett ta sen jag skrev igen. Jag jobbar mycket nu och i morgon blir det ett nattpass.
Jag tycker att det är roligt på jobbet.
Valparna växer och är redan drygt 4 veckor. Herre Gud, vad tiden rusar iväg :)

Av Ragnhild Olsson - 10 februari 2013 10:30

Nu har valparna hunnit bli 3 veckor som sagt. Det går så fort med dom små.

I helgen var Sara o Amanda här vi hade en skön helg tillsammans.          

Av Ragnhild Olsson - 5 februari 2013 21:27

Idag har Frida varit här och hlsat på sin valp, hon har inte bestämt sig än för viken hon vill ha   

Och som vanligt lite nya foton på bebbarna       

Av Ragnhild Olsson - 3 februari 2013 10:44

Idag är det jobb
Jag jobbar som personlig assistent i Norsborg.
Bästaste Helen promenerar hundar idag
Den här bilden togs igår, Jason är en helt underbar pojke <3

Av Ragnhild Olsson - 3 februari 2013 10:44

Idag är det jobb
Jag jobbar som personlig assistent i Norsborg.
Bästaste Helen promenerar hundar idag
Den här bilden togs igår, Jason är en helt underbar pojke <3

Skapa flashcards