lindelous

Alla inlägg under mars 2013

Av Ragnhild Olsson - 26 mars 2013 12:47

I måndags kom Dala hem, äntligen:)

Hon fann sig omedelbart till rätta med valpar och vuxna hundar. Till o med Gismo börjar vänja siv med dessa otrevliga små varelser nu :D

Nellie, min underbara hund tog sig an lilla Dala på en gång, det tog inte lång stund förrens dom låg alla tre valparna o tuttade på Nellie.

Helt fantastiskt kan jag tycka     

I dag ska alla valpar ut i finvädret så dom får frisk luft, det kommer att bli både koppelträning, kontaktövningar o massa bus o lek                 

Av Ragnhild Olsson - 21 mars 2013 08:01

           

Av Ragnhild Olsson - 19 mars 2013 19:11

Nu är det bara 3 dagar kvar till Dana kommer hem!
Vi har ändrat hennes namn från Saga till Dana, varför ska jag berätta en annan gång. Ni ska veta att det brinner i mina fingrar för att få berätta varför vi bytt namn på henne!!
Vi längtar så mycket nu tills vår lilla karamell får hämtas hem.

Av Ragnhild Olsson - 12 mars 2013 16:14

Hejsan på er :-)
Nu är jag på väg till jobbet. Vi ska åka på kryssning, fast jag jobbar hela natten,
Det ska bli så skönt att lämna alla bekymmer för ett tag. Det har inte varit så roligt den sista tiden.

Kram på er all mina fina vänner, tack för att ni finns <3

Av Ragnhild Olsson - 9 mars 2013 23:47

Det bör lite långt mellan gångerna men jag jobbar mycket sen är det lite turbulent just nu,
Idag var jag och hälsade på min älskade lillaSaga. Åh, fattar inte hur man kan längta så efter en valp när man har hela huset fullt av valpar själv
Men det är nåt speciell med Saga.

Av Ragnhild Olsson - 3 mars 2013 18:02

Jobb, jobb, jobb känns det som ibland.

Jätte trött jobbade natten till idag.

Valparna busar och om två veckor åker dom till sina nya familjer.

Oj vad tomt det kommer att bli, men som tur är får jag ju hem saga veckan efter. Då blir det liv i luckan igen :)

I helgen har johans son Cameron o min lilla Amanda varit här, det är så roligt när dom kommer   

Kort o gott så har det varit en superhelg :-)

Presentation


Välkommen till
Kennel Lind-Lou´s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards