lindelous

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Ragnhild Olsson - 12 januari 2014 19:15

Jaha, nu var det ett tag sen igen   

Vi har ju hunnit med My Dog, Jag o Maria stod i montern på fredagen med Jason, Kakan o Kira. Dom skötte sig exemplariskt och pussade upp alla som stack in näsan i montern   

På Lördage kom det storfrämmande från Stockholm, Linda o Robbin + Två av deras kompisar. Dom hade med sig 5 st Tibbetanska Terriers.

Så med mina 5 oderas 5 så var vi 10 hundar o 5 personer i min lilla lägenhet, finns det hjärterum så finns det stjärterum  

Linda o Robbins lilla Gismo vann båda dagarna och han blev SUCH på söndagen och BIR, BIG4 på måndagen, Grattis mina bästa vänner till det resultatet   

På söndage gick jag o Gwen Loyd rasparaden med Kira, Jason o Tindra efter det var det monterpass igen tillsammans med Rickard. En utomordentligt trevlig, duktig o rolig kille att jobba ihop med   

     

Till slut vill jag tacka alla inblandade (ingen nämnd ingen glömd) För att ni gjorde denna långhelg till nåt oförglömligt       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till
Kennel Lind-Lou´s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards